آیا به فال اعتقاد دارید؟ آیا به فال اعتقاد دارید؟ .

آیا به فال اعتقاد دارید؟

سینک سبزیجات

سینک سبزیجات

یکی از پرکاربردترین ماشین آلات تصفیه و تهیه اولیه غذا ، گاو شستشوی سبزیجات و میوه ها است و یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین کارخانه های صنعتی و کارخانه های تولید مواد غذایی است.

برای تولید غذا ابتدا باید مواد اولیه کاملاً شسته شود تا از آلودگی جلوگیری شود ، ماشین لباسشویی و وان به راحتی این کار را انجام می دهند. انواع مختلفی از ماشین لباسشویی و وان وجود دارد که صاحبان صنایع ماشین مناسب برای نیاز و شغل خود را انتخاب می کنند.

در صنایع غذایی و کارخانه های تولید مواد غذایی ، از این دستگاه برای شستشوی اتوماتیک سبزیجات ، میوه ها ، سبزیجات تابستانی ، سیب زمینی و ... استفاده می شود. علاوه بر کارخانه ها ، رستوران ها و تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کافه ها و ... می تواند از این دستگاه استفاده کند

در وان بشویید

این دستگاه از فولاد ساخته شده و مواد را به صورت خودکار شستشو می کند که دارای آسانسور تخلیه میوه و سبزیجات برای سهولت کار است. مدل های مختلف این وان:

وان های تک نفره
مخزن شستشو موتوری
وان شستشو با خشک کن
مخزن شستشوی عمیق

وان تک نفره:

ساده ترین مدل وان ، یک وان ساده است که سبزیجات را درون آب و پاک کننده های مخصوص می ریزد و بعد از مدتی آنها را آبکشی می کند. البته این روش چندان بهداشتی نیست اما به دلیل هزینه کمتر از آن استفاده می شود. کارخانه های کوچک واقع شده اند.
مخزن شستشو موتوری:

در برخی از این سطل ها موتورهایی برای شستشوی آسانتر و سریعتر سبزیجات تعبیه شده اند که با گردش آب تمیز شده و گرد و غبار را کاملاً پاک می کنند.
وان ها با خشک کن خشک کن:

با گذشت زمان ، دستگاه ها شکل کامل تری پیدا می کنند و پیشرفته تر می شوند. بنابراین ، برخی از این ماشین آلات کاملتر هستند و پس از شستن کامل سبزیجات ، از خشک کن اتوماتیک برای خشک کردن محصولات استفاده می کنند.
ماشین لباسشویی و وان کامل:

دستگاههای کامل تری نسبت به وان شستشو وجود دارد که می توان گفت کاملترین این وان ها است.

این نوع وان علاوه بر شستشو و خشک کردن ، می تواند محصولات را از نظر اندازه و وزن دسته بندی کند و همچنین می تواند بسته بندی شود ، که کارخانه های بزرگتر این کار را ترجیح می دهند.

قیمت سینک ظرفشویی استیل با توجه به ابعادی که مشتری سفارش داده است تعیین می شود.

مشاهده محصولات: http://www.bazartalaei.com/products-2427/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۸:۵۲ توسط:فرزانه احمدی موضوع: نظرات (0)